Wednesday 3 November 2010

~Ahlan Wasahlan ya Habibti~


Bismillahirrahmanirrahim,
Ahlan Wasahlan ya adikku Safiyyah Amani..
Akka mendoakan agar dikau menjadi seorg muslimah yang sejati,yang bangkit menegakan agama Islam Demi Allah,yang senantiasa taat kepada kedua ummi dan abunmu,dan juga Penciptamu dan RasulNya..

Wahai adikku,
sesungguhnya dunia ini kehausan dengan muslimah sejati..maka jdlah seorg mujahidah Islamiah yang tinggi darjatnya disisi yang Maha Esa..
Wahai sayangku,
ketahuilah bahawa dunia ini sedang berteriak hendakkan seorang wanita yang taat kepada suaminya,abun dan umminya,Allah dan juga RasulNya..maka taatilah wahai adikku..
Wahai kekasihku,
Takala dunia ini sedang bertempur,dikau hadir dicelah kekalutan..membawa kemenangan buat umat Islam..inshaAllah..maka,besarlah dikau menjd se0rg mujahidah Islamiah..
Wahai adindaku,
Rasulullah saw bersabda,mafhumnya," Sesungguhnya dunia itu merupakan perhiasan.dan sebaik-baik perhiasan dunia itu adalah wanita solehah".Hadis Riwayat Tarmizi..
maka jadilah dikau se0rg wanita yang s0lehah disisi suamimu,abun dan ummimu..dan juga Allah dan RasulNya..

amin inshaAllah..Akk sygkan Amni~ Ya Allah,sesungguhnya Engkau Maha Mendengar lg Maha Mengetahui,makbulkan doaku ini..agar lahirnya Amani didunia ini membawa panji2 Islam berkebar megah dibumi ciptaanMu ini..inshaAllah amin~

No comments:

Post a Comment

@~::Hamba-Mu::~@

My photo
Jadikanlah zikir ini sebagai nyanyian mulut kita setiap hari, terutamanya dikala waktu kesusahan menimpa diri. Kerana apabila manusia terus-menerus mengingati Allah (s.w.t.) sewaktu dalam kesusahan, maka mereka tidak akan sekali-kali berputus asa kerana yakin atas apa yang Allah takdirkan.